Taggad!

last.

Det är sista skolveckan nu. Fyfan vad jag måste tagga! Idag var det dock inte så bra.
Körde igenom vårt modern-nummer på scen och jag blev korrigerad i en evighet. Det kan jag dock förstå för jag var värdelös på scenen och helt borta.
Skitsamma! Det blir bra ska vi se!

Var på den riktigt grymma salsafesten i fredags. Blev inte insläppta först då det var artonårsgräns men de hade skrivit: Alla åldrar på hemsidan. Blev svinsur då jag trodde att vi inte skulle få komma in men tillslut övertalades de och jag och mitt sällskap blev insläppta. Tur det!
Kajsa var här och det var på tiden. Inte träffat henne på några månader och inte någon av mina andra vänner där hemma på Österlen heller för den delen, tyvärr..

Lagade mat idag efter skolan hemma hos Sarah. Första gången jag lyckades göra något riktigt gott och jag blev så glad att jag från och med nu inte ska vara rädd för att laga mat. Höhöh.

Detta innebär att jag får två poäng i hurtighetstävlingen då jag var så duktig för en gångs skull.

Min poäng: 4+2=6, YAAAY, knappar in på Anna nu.

Blir en kort tråkblogg så därför avslutar jag nu, för att få mig lite god sömn. Godnattgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0