The summer will fly high!

 la vacaciones de Mallorca. Tror att man skriver så iallafall? Och bilden togs förra sommaren. GROUWRR!

The logical.

Hmm.. vettefan vart jag ska börja
. Vaknade med världens spränghuvudvärk och mådde inte good at all. Skulle egentligen åkt till Kotten men så blev det inte då jag hade fått lite feber så jag fick sova och titta på tv istället. Morsan åkte tidigt imorse till Stockholm för att.. haha, vet inte om jag törs skriva det, men det skulle ge mer krydda åt bloggen..
Okej, hon åkte dit för att träffa en snubbe som hon haft kontakt med i två månader något. Det roliga är att han är mer än tio år yngre. Men är ju glad för morsans skull, säga vad man vill men jag tycker Pantertanter ska få ha det kul, jag menar, livet slutar inte för att man har ungar, jobbar och bor i hus.
Apropå det, jag har funderat lite och bestämt mig för att inte bli en tråkig förälder. En sådan som är rädd för allting och för att ens barn inte klarar av saker och ting. Nepp, eftersom att jag inte oroar mig för mig själv vid denna ålder så bör jag nog inte oroa mig för mina kids (när jag får det) och de är i lämplig ålder själva.

Varför tog jag då upp detta banananasiga? Svar: Farsan vill inte att jag sticker till Hultsfred. Men det ger jag blanka fan i, jag tänker åka iallafall och jag tänker ha roligt, leka asiat hora på konsert och se en helsikes massa bra artister samt träffa nya människor.

Därefter har jag ca 1 veckas tid att boka upp saker på och sedan åker jag vidare till stockholm från 21-26 juli. Dagen efter påbörjar jag min praktik på Skånes Dansteater. Något jag inte nämnt i bloggen innan men som jag blev jätteglad över. Fick ett samtal från skolan dagen efter att vi slutat och Helena Lindh som jobbar på expeditionen, frågade om jag fortfarande var intresserad. "DET KAN JAG BARA INTE SÄGA NEJ TILL!" tänkte jag inne i skallen. Så ja, nu är det fixat.
Tråkigt nog kommer jag vara borta 3 veckor utan avbrott ens på helgerna så om ni vill träffa mig så får ni åka in till Lund eller Malmö de veckorna.
Praktiken slutar den 16 augusti så då åker jag förmodligen till Alma i Göteborg och stannar där 4 dagar kanske.
Då återstår det 4 dagar av mitt lov och sedan börjar skolan igen.
Känns sorgligt att inte hinna med mer än det men samtidigt härligt att veta att jag har en sommar fylld av händelser och aktivitet.

 Eskobar på Tivolirock. Men i år blir det inget Tivolirock utan istället så blir det Hultsfred aka Hultan, dårrå.

Dags att försöka få lite sömn nu och vara utvilad tills imorgon. Då bär det av till Småland och jag ser fram emot kommande vecka rejält!

Ciao, säger Majoren från Stratz (en av mina egenskapade seriefigurer från 07).

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt Daniel! Bloggarn är tillbaka. Du verkar ha en skitbra sommar, gött! Saknar er(: hade!

2009-06-28 @ 18:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0