It's in the air.

Salsa-Fiesta por la mañana!

Dags för mig att skriva igen. Uppehållen från bloggen är stora och jag är dum i huvudet. Men hursomhelst tänkte jag ändå uppdatera nu igen.
Bloggvideos kommer så fort som möjligt men kameran är ju fortfarande paj vilket suger apa och min mobilkamera har blivit sämre nu sedan jag tappat den hundratusen gånger på the floor.

Har varit sjuk några dagar. Svullna halsmandlar och det säger jag bara bajs till.
Hade även mitt sista prov idag vilket var i Balett&Jazz-teori. Gick nog rätt bra kändes det som för jag kunde det mesta! Happy face och happy feet för det.
Fick även veta vad jag ska läsa för kurser nu. Blev glad och lite disappointed.
Men nu blir det iallafall: Modern B, Matte B, Akrobatik, Street-Komersiell C, Scenisk gestaltning C/Ansemble A och troligtvis kommer jag att få läsa småföretagande också. Ville dock ha både scenisk och ansemble men kommer att bli placerad i någon av dem vilket sucks. Valde även Filosofi men den kursen kommer inte ens starta...
Nej, jag är pepp inför framtiden.


 Favvo i repris: andra skolveckan på Ldmg och vi hade bjudit hem lite folk. Nördade oss vid min dator nere på Nilstorp när vi fortfarande bodde där.


Ska försöka uppdatera Hurtighets-tävlings ställningen nu.
Anna får 6 poäng för att hon i helgen cyklade till och från Malmö med utgångspunkt i Lund.
Jag får 2 poäng för att jag bakade en paj med Sarah i söndags vilket inte händer ofta precis.

Ställningen är:  Anna: 9 poäng
                            Daniel (jag): 4 poäng

Fan att jag ligger så långt efter. Måste kämpa mig ikapp nu!


Tiden har gått fort och snart är ettan slut. Det har jag skrivit tidigare och tycker om att tjata om. Kan inte fatta det men samtidigt känns det rätt härligt. Har slitit som ett vild-djur hela året och snart ska jag få ett välbehövligt lov.
Alla minnen jag fått från i år ligger ändå kvar som om det vore igår. Kan fortfarande komma ihåg känslorna, tankarna och dofterna från när jag precis flyttat in och gick runt på stan och var jätteledsen för att jag längtade hem. Men det har hänt mycket sedan dess. Jag har vuxit och mognat och det har alla andra också.
I någon av kommande bloggar så ska jag sammanfatta allt från detta skolåret och det kommer bli långt, roligt, sorgligt och bäst!

Nu ska ni få en bild som togs exakt för ett år sedan, innan jag går och lägger mig. Ciao! Imorgon är det salsa-fest.

 Tagen med min numera trasiga digitalkamera. Den dagen bilden togs, valde jag att fota mycket i skolan som minne från nionde klass Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0