Hej hå knatte-blå!

Here comes the... BLOGVIDEO #2


Kimia är klassens stepp-drottning. Obesegrad sådan än sålänge. Vilket är kuligt!
Här visar hon ju då prov på sina skills! Fast utan stepp-skor.

Min nacke har fuckat sig hela dagen. Inte fått dansa och nu vill Kerstin att jag bokar tid hos ortoped så att han kan undersöka och knaka och braka! Bläh! Blev dock lite bättre när Emma drog i mina armar. Haha, kan åtminstone vrida på huvudet lite mer nu. Men ont gör det. Kommer till och från hela tiden. Sjukt, icke-nice!

Blev dock till att handla lite mojs idag och först fika på Cream och sedan gå till Donken. Detta gjordes med mycket trevliga människor som bör introduceras till en hjärnkirurg så att denne kan operera det som blev fel när de föddes. NÄÄÄDÅ! Skämt åsido.

Jag, Sarah och Christoffer aka Choffsen kom överens om att fortsätta kämpa nu och verkligen ta oss i kragarna. Hur fan ska det gå till tänkte jag men jag är ganska pepp just nu iallafall!

Imorgon blir det födelsedags-ferre och det kommer bli sjukt nice! Ser fram emot detta väldigt mycket.
Tänkte supa sönder Ina så att hon när hon på lördag ska undervisa sina knattar, kommer helt bakfull och alla barn blir rädda för henne. Hoho. Fast då mister hon kanske jobbet? Not good.. Not good at all!
Bilder, filmer och annat kommer från denna fest så småningom.

Morsning korsning folks!

Kommentarer
Postat av: kimpaaan!

AAAAHAHAHHAHA!! DE E JU JAAG XD i rock ure ass! :P

2009-03-05 @ 22:24:59
Postat av: Anna

ja, och nu har ni fått mig att ta mig i kragen också! Nu jävlar ska vi satsa på det här, eller hur ? (:

2009-03-07 @ 11:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0