SCHNICE!

A lot of things.

Har inte bloggat så friskt denna veckan. Iochförsig, har bara gått två dagar men iallafall. Banan som fan.

 Jag och Ronja, på Mischas fest.

Igår var en underlig dag. Men tänker inte gå så djupt in på den. Hade capoeira i skolan (brasiliansk kampsport). Roligt som fan och krävande. Hände dock en väldigt tråkig grej men som har "löst sig nu". Fick även ett smeknamn av tränaren. Xiao-Li var det tror jag. Haha, och vi skulle tydligen inte ta det som något dåligt eller personligt för inom den kampsporten så får man alltid ett smeknamn. Ho-ho.
Hade även akrobatik vilket var mycket roligt. Skulle göra kullerbyttor i början och jag tänkte att det skulle vara asenkelt men sedan när vi fick veta att alla gjorde kullerbyttorna på fel sätt så var det inte lika enkelt längre.
Fick även träna freezes i luften och rondater.
Annars var det en chill dag. Träffade även Clear en liten stund på EH. Saknar den lilla jäkeln ofta men vi ska ses till helgen också så det blir perfectamento!
Åkte hem tidigt och gjorde inget alls. SNICE!

Denna dagen har varit seg. Vaknade upp och tänkte, fan vad skönt att vara i god tid. Gick till skolan och kom fram dit. Upptäcker att min balett grupp står i S3 och snackar och går igenom saker. Tänkte, varför har de inte börjat med uppvärmningen. Så jag frågade några av de som satt ner och då sa de: men vi började ju för en timme sedan?
WHAAAATT ?! Ja, jag måste ha missat på vilken tid vi började och därför kom jag försent. Fan.

Resten av dagen var riktigt seg och jag hade ingen ork alls. Tränade till koreografin på eftermiddagen. Det fuckade sig. Fast gick ändå bra men alla var så trötta att det mest blev soppa av hela träningen. Skärpning imorgon!

Pizza med Ronja och Christoffer sedan. Gott som vanligt och lika onyttigt som vanligt. Men man blir iallafall mätt.
Gick sedan till Botulfsplatsen för att ta bussen hem men så var det något fel med den tiden jag skulle ha åkt så nästa som gick kom tjugo minuter senare. Fick iallafall sällskap av Ronja så det var lugnt.

Nu har jag nötat historia och matte. Fyfan vad tråkigt. Men imorgon blir det förhoppningsvis en ganska rolig dag får vi hoppas. Måste bli bättre på att ta bilder men ack nej, så seg som jag är så.. OCH min kamera är död.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0