4:e mars. Graouch!

halleluja new world.

Kan inleda
med att säga att dagen varit bra och dålig på en och samma gång. Alla lektioner har flutit förbi finfint. MEN, min modern lärare Kerstin var en riktig jävla satmara idag. Blev kallad till ett koreografitävlings-möte för de som är koreografer. Så när jag tänkte säga till henne att jag skulle på det så började hon flippa innan jag ens hunnit avsluta meningarna i princip. Hon sa bla: ta och prioritera vad som är det viktigaste osv osv.
Jag blev fan kallad till mötet och det var obligatoriskt. Vad väljer jag då, modern lektionen eller mötet? Ganska enkelt svar. Och hon blev småsur men tillslut kom vi överens (eller egentligen hon och Martin, vår andra rektor, om att jag istället ska hoppa över street-lektionen och ha modernt med D1B). Fan vad Elena kommer flippa på mig.
Blir jävligt knas i skallen av allt skit.

Fortsatte iallafall min dag och slutade deppa efter ett tag. Hem till Kimia (sällan) och lagade mat. Eller ja, hon och Christoffer lagade maten och jag, Ronja, Sarah och Emma satt och chillade i soffan. Gott blev det iallafall men jag är dock lite rädd att jag har ett nytt smeknamn i Lund. Kinespojken med lax i händerna. Haha, vi åt ju lax och jag köpte ett fyra paket med lax och gick med det på stan. JÄTTEFINT!.. tycker jag iallafall.

 Jupp, gott folk. Där är jag (fiskpojken).

Tränade lite till på koreografin senare. Snart helt klara! Snart är ett halvt års arbete avklarat. Blir nog det bästa jag gjort någonsin.

Hem till Kimia igen för att plugga lite matte. Blev nästan klar för en gångs skull. Tummen upp för mig.

Sitter nu här på klostergården och kollade vilket datum det var nyss. 4:e Mars. Detta innebär att det bara är 16 dagar tills jag intar min lägenhet jag köpt. Helt jävla sinnessjukt. Kommer ha den bostaden i två år och några månader sedan.
Om inte längre. Nu när jag hunnit flytta runt lite detta år så ska det bli kanon att äntligen få slå mig till ro.
Gott folk, hälsa på! - om ni inte är några jävla suckers som jag inte tycker om men självklart är ni inte det.
Österlenare som lundabor som falkenbergskids som Norrlands-gubbar/kärringar. Alla är välkomna!

 Erika framställs inte i sin bästa dager här tyvärr! Hon är iallafall en uppsala-bitch som är varmt välkommen till lägenheten.

Nej, ska sluta tramsa mig nu. Min nacke painar som fan och jag vet inte om jag kommer vara med och dansa imorgon. Fan också! Tur att jag ska till sjukgymnasten nästa vecka.

Ha det gött gott folk! Imorgon lovar jag en rejdet reolig blogg film!

Kommentarer
Postat av: Kimson

hahah! fan vad jag diggar att läsa din blogg ^^

alltid lika kul! :D <3

2009-03-04 @ 23:37:13
URL: http://kimissecret.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0