Hej kaffe-katt!

Hej kaffe-katt!

Jag är glad idag. Det är som jag skrev i min blogg från i tisdags. Det dröjer några dagar och sedan är jag glad igen.
Eller ja, glad och glad, men jag kan iallafall hålla ansiktet uppe nu och faktiskt känna att det inte är så jävligt och att jag ska kämpa som fan nu! Där fick jag till det!

Nu när jag peppat upp mig lite så ska jag skriva roligare bloggar tills nästa down kommer, hö-hö.

Inatt klarade jag av att vara vaken till fyra någon gång. Målet var hela natten (utan att ha egentlig mening) men jag somnade sittandes. Vaknade sedan vid tolvtiden och kände mig hyfsat utvilad. Sedan har det blivit till att ligga och jäsa på soffan hela dagen och käka chips. Nu känner jag mig som en sumo-brottare.

Förresten, jag hann göra en sak till. Jag satte mig två timmar vid datorn innan och spelade dataspel samt lyssnade på opera som min mamma spelade för mig igår. Fattar det inte själv men jag tyckte det var bra när jag fick höra det. Så jag snodde helt enkelt hennes opera skiva och lyssnade på den samtidigt som jag spelade.
Dock ska ni inte tro att jag blivit opera-freak för det har jag inte. Men man kan säga att jag tycker opera är ganska coolt!
(Fast jävligt smörigt!).

Koreograferar hela tiden i huvudet nu. Har så många sätt att lösa min koreografi och lägga de sista pusselbitarna på nu. Vet inte vad jag ska välja och vad som blir bäst. Men det känns skönt att jag kommit vidare.  NICE!


Hade världens sjukaste dröm inatt. Jag var på en jätte jätte fest. Och huset var så jävla stort. Trädgården hade två sidor (som en vanlig trädgård har dårrå). Och baksidan var en stor fet fotbollsplan. Var säkert hundratals människor där med drinkar samtidigt som de spelade fotboll. Helt plötsligt kommer Ronja, min gode vän från klassen då alltså, och börjar skrika. Världens bråk mellan henne och mig utbryter och jag slår henne med min drink. Haha, och hon slår tillbaks fast med en stor väska.
När jag vaknade så tänkte jag, är jag ovän med Ronja eller är det bara i drömmen? Men som tur är så är jag inte ovän med henne och imorgon kommer hon få höra hela historien i detaljer, hoho.

Imorgon får ni en blogg med feta nya bilder. Enda fungerande kameran jag för tillfället är ju min mobil kamera så imorgon blir det sprillans nya bilder direkt från mobilen. Tummen upp!

Kommentarer
Postat av: Kimpaaan!

Tjohooo!! I like this! gillar detta inlägget ^^, fett kul de med när du degade med chipsen oxo XD HAHAAHAHA Great job danny boy! <33

2009-03-01 @ 22:08:03
Postat av: Kottisch-Friend

Hello darling, hello good looking boy!

Fett med mobilen, hur gick detta till? Lämnades den helt sonika tillbaka?? I vilket fall som helst ----> naaajs!

Du är bra, bättre, bäst!

2009-03-02 @ 19:44:02
URL: http://kajsaellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0