Sunshine crash.

It's about time now!



Hell yeah
! Saker och ting har förändrats de senaste dagarna. Drastiskt. Vädret har förändras (är våren på väg nu?). Fokuset har förändrats. Jag har blivit aningen gladare. Fast som ni vet, så är det tack vare koreografin. Annars är det bull.. förutom allt gött folk.

Tänkte egentligen ladda upp en video idag igen. Men det sparar jag till imorgon. Eller någon annan dag.

Kimia har iallafall skaffat en blogg nu och för er modeintresserade så är det en guldgruva. Kanske inte för killar precis men för er kvinnligt folk! Och om någon har koll på mode av de jag känner så är det ju K då hennes bror tillhör mode-bloggs eliten. Well, here it comes (och det hade kunnat bli snuskigt och på vilket sätt får ni lista ut själva):

www.kimissecret.devote.se

Tycker att dagens temabild är något suddig och något gräslig. Jag och Kimia ser ut som några som skall föreställa det perfekta svenssonsvensson paret men som alla kan se så är vi ju inga svennar! Graouch!


Dagen har varit skolig, och nej inte skojig utan som jag skrev, SKOLIG, som vanligt. Har dock hänt något avvikande. Vi gick och köpte rekvisita till koreografitävlingen. Kommer bli snyggt tror jag. Hade tänkt att antingen ladda upp en sneakpeak från vårt bidrag här i bloggen någon dag eller så kanske ni får en sneakpeak bild på när kimia ska testa lite rekvisita imorgon. SPÄNNANDE SÄGER NI DÅ!

Donken senare efter "the shoping". Humm.. fyfan, borde sluta med sånt shit. Det har jag sagt förr, säger igen, och kommer att fortsätta säga, ända tills jag flyttar från Lund och McD endast är ett minne blott. Ska dock njuta fram tills dess hade jag tänkt.

Innan jag avslutar ännu ett tråkigt inlägg (för jag känner inte att jag har bloggstinget inne just nu) så skall ni få en rapport hur min bloggstatistik ser ut.
Hade igår 8 läsare, i förrgår hade jag 19 och idag (tack vare att Kimia länkade till min blogg från sin devote'are) 41 läsare. Tänka sig att folk faktiskt tar sig tid till att skriva in min bloggadress och alla läser kanske inte, men det finns nog de som gör det. Tack för det vill jag säga! Kul att kunna dela med sig av skräpskrifter och intressera människor med personligt dagligt skvaller! Tack tack och åter tack.

Godnatt folk! Imorgon blir det blogg film, bilder och fresh news direkt ur Daniel aka Twatski aka Kottisch aka Danne aka Stinky aka Happyfeat's - liv.

Kommentarer
Postat av: Kimpaaan!

Daniel! måste säga, ännu ett bra inlägg från din sida! man skrattar verkligen när man läser! du bringar lycka när man läser ditt inlägg <3 thx honey för att du länkade! :D

2009-03-03 @ 23:59:08
URL: http://kimissecret.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0