Kaffe-katten gör det igen.

kaffe-katten behövs för alltid..

Hur ska jag då summera de dagar jag inte skrivit. Ni kan nog redan nu räkna med ett dunderinlägg!

Friday evening var ju riktigt grym. Eller kanske backar bandet och börjar med skoldagen. Snackade med Kerstin och hon skulle ringa och boka tid hos en ortoped som kunde hjälpa mig med fittan (nacken) -ursäkta uttrycket- .
Fick iallafall vara med och dansa, vilket gick hyfsat. Kunde inte ge 100% men 80 är inte helt fel det heller,hoho.

Blev till att fika med Evelina, Jessika och Lydia efter skolan. Var riktigt nice. Diskuterade kristendom, och andra sätt att tro på. väldigt intressant då jag har bananigt svårt att sätta mig in i hur man kan tro på gud och sådant men som sagt: intressant.

 Random bild. Hade den skjortan på mig hos Mischa.

Drog vidare på födelsedagsferre hos Michelle i Malmö. Folket samlades i Lund för att gemensamt åka dit.
Kom fram, hittade lägenheten, fick mitt vin av Mischa och festen var igång. Eller kröket kan man också kalla det.
Mycket nice tycker jag förutom att grannarna sa att de skulle ringa polisen. Scary shit!
men vi fortsatte iallafall och det blev good. Överlämnade även presenterna till Elin (som också fyllde år).
Latex diskhandskar kan ju behövas till mycket tycker jag! Och nej, det har ingen anknytning till något med sex!

Sedan stack folket hem och kvar blev jag, Mischa (Michelle), Hannes och Elin.
Blev till att somna efter att jag och Elin hade legat och skrattat åt två personer (nämner inga namn) ett litet tag.

vaknade på lördagen vid nio. Segade oss upp. Jag och Elin drog till centralen. Hon köpta kaffe och äckel-bulle och jag tuggummi. as-schysst snubbe som stod där i Pressbyrån.

Kom hem till sist och då hade Elin hoppat av i Tomelilla. Congrats till både Elin och Mischa, 17 år, samma dag, knark!

Tog det lugnt hela dagen och kvällen tillbringade jag framför teven och ännu en gång kollade jag på Melodifestivalen. Tacka vet ja, för att Caroline af Ugglas gick till final. Riktigt ful att kolla på men riktigt grym att lyssna på!

 sakna sommar, sol och eviga minnen.

Efter att man kollat på folkligheten så spelade jag och syrran data-spel tills sent på natten och jag nästan hade hunnit bryta ihop för att spelet höll på att vinna. Gick till sängs bara för att sedan...

... denna dag vakna klockan 13. Haha, snacka om att ha missat en del av dagen. Men det är ganska lugnt för hade ändå inget inplanerat.
Hela denna söndag har gått ut på ingenting och väldigt mycket på att läsa, sitta vid datorn och sova.
Snart middag, och gott lär det bli!

"skau vi käiga fidda ti midda" - Daniel&Elin Berg.

Imorgon återgår jag till skolan igen och då är det till att bita ihop ännu en vecka. Blir däremot en riktigt nice helg då jag ska se Mf-finalen med Kotten och Clear the pear.
Mycket träning till koreografin i veckan också och en hel del dagar som går bort p.g.a att vi istället har projektdagar. Tummen upp för detta, tummen upp för solen, tummen upp för våren, och skål för att vi alla är barn av vår tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0