Nyhet; Daniel videobloggar via bloggen.

Nytt nytt nytt! Bloggen tas till en ny nivå!

Jag har bestämt för att min blogg ska tas till ett nytt steg. Detta innebär alltså att jag kommer att videoblogga via denna bloggen också. Hur fett kommer inte det bli?

Här kommer iallafall min första videoblogg. Fast ja, jag har inte bestämt när jag tänker börja snacka för i denna videoblogg så snackar Ronja skånska (ta inte illa upp skåningar, stockholmare vet inte bättre) och hon både hissar och dissar min blogg. Allt detta sker inne på Espresso House.


Just ja, ni får ursäkta att hela filmen är på sned! Men ja, någonstanns måste man börja och denna första videoblogg får bli lite knas. Och just ja, haha, Ronja borde inte bli skådespelerska som ni märker!

Annars kan ju nämnas att dagen inleddes av att jag var sinnesjukt grinig och arg. Ville slå sönder saker imorse och folk kunde knappt prata med mig utan att jag blev grinig. Blä på det.

Framåt lunch blev det lite bättre och när vi sedan hade haft utvecklings samtal inom den lyriska jazzen där mitt omdöme blev skitbra så blev jag glad. Gav mig lite mer energy to use. Blev faktiskt taggad som tusan efter det och detta säger jag tummen upp för.

Träning till koreografin igen därefter. Idag kom vi ytterliggare några steg vidare och det blir bättre och bättre för varje gång vi tränar. Har inget annat i skallen just nu än koreografin.
Gå in på www.dansomusikal.se och boka biljetter till föreställningen/koreografitävlingen.

Har väl inget mer att säga än att jag tillbringade resten av kvällen och eftermiddagen på ett fik med massa gutt folk.
Alla är de bananer men unika bananer dårrå!

Förresten, för några helger sedan så kom jag på en jättebra ramsa till Kotten aka Kajsa.
Såhär går den:

"Kajsas trosa blå och röd, synen av dem blir din död!" - klockrent eller KLOCKRENT?

Som utlovat kommer här lite nyare pics!
godnatt godnatt!

 Kimias jätte-dildo, annars kallad: Soda streamat vatten

 suddigt och klödd. Sällan D1B:are är med i bloggen så därför förtjänar de denna bilden!

 hahahaha, slutar aldrig garva. Choffsens nya frisyr är så jävla HET! Eller inte! Denna bild får avsluta detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHAHHA så snygg frissa alltsåå

2009-03-03 @ 22:27:42
URL: http://dansarah.blogg.se/
Postat av: Kimpaaaaaaaaaan!

AAAAAAHAHAHAHAHAHAHAH!!! MIN BILD E FAN BÄÄÄST!! XD ahha!

Btw.. (Ronja) - Haeejj däe äe DAONIEL! XD

2009-03-03 @ 23:15:56
URL: http://kimissecret.devote.se
Postat av: Kajsa

HAHAHA! kajsas trosa blå och röd, synen av dem blir din död! tjalalala. varför läser alla din blogg men inte min!? ;) darling, that´s inte rättvist, vettu!

Jag ska hälsa på jättemycket superofta när du har flyttat in så att du kan få ostpaj med ägg i!!!!

2009-03-06 @ 17:57:19
URL: http://kajsaellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0