Apartments.

'round my hometown.



Jag hinner inte blogga så mycket nu dessa veckor här pga koreografitävlingen, allt plugg och allt annat kul som händer så ja, ni kan räkna med en död blogg nu närmaste tiden. Men ska ialalfall rapportera lite härifrån lägenheten nu.

Så nu har jag äntligen flyttat till min etta. Måste säga att jag var skeptisk när jag kom hit och inte hade några prylar överhuvudtaget men nu när jag har storbildsteve, massa kastruller och bestick samt mat och en störe säng än mina tidigare så är jag mycket nöjd. Tänkte lägga upp lite bilder från den någon dag men just nu pallar jag inte och min kamera är fortfarande trasig. Måste fixas och min deadline är innan sommarlovet.


Har varit hemma hela dagen för jag kunde inte sova inatt. Mådde illa och trodde att jag skulle spy så hela natten har jag sprungit mellan sängen och toaletten.
Men när jag hade fått sova så kändes det bra och det har mest blivit till att slappa framför datorn och tvn hela tiden. Cyklade dock till skolan vid 18-tiden för att lämna in min mixade musik till Mattias som har ansvar för årets koreografitävling. Satt även med och kollade när "mina" dansare tränade och jag måste ge de creds för att de är så duktiga. Allting faller på plats och nu är det en vecka kvar ungefär och jag är nervös och taggad som tusan.
Blir den första publika föreställningen jag får göra på Lunds Dans o Musikal Gymnasium.


Sedan gick jag, Kimia och Ronja och käkade middag på donken. Blev mitt första mål mat på hela dagen och det var välbehövligt.

Hem på dirren och nu har jag nyss sett Desperate Housewifes som är jävligt underhållande. Snart blir det Lost och jag är ganska pepp på det här med teve denna kväll känner jag.

Och innan jag avslutar så ska jag även tillägga att det var tänkt att vi skulle haft en workshop med Skånes Dansteater på modern-lektionen idag, men istället så blir den imorgon och jag tackar kosmos för detta för jag ville verkligen inte missa.


Dessutom har det var sol, snö, sol, snö, mulet, sol, mulet hela dagen. Fattar mig inte på det här Mars vädret men snart går vi in mot april och då blir det varmt I think.


Tack och hej, bloggbloggblooblooblogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0