Yes, I know.

Strength.

 Vet inte om jag laddat upp denna innan men ful är den och det gillas!

Har en hel del att skriva idag. Lite småtankar. Och en liten summering av dagen! (förresten, fan vad dåliga folk blivit på att kommentera.. så alla kan göra det på detta inlägget tycker jag, hoho).

Det blir en enkel summering. Jazzteknik idag som gick hyfsat. Klassen blir bättre och bättre måste jag säga.
Träning till koreografin idag igen. Blev en bättre träning än gårdagens och vi fick mycket gjort måste jag säga.
Därefter gick jag till och käkade och vart tänker jag inte säga för då skäms jag ögonen ur mig.
Tillbaks till skolan för att träna på ett annat koreografitävlings nummer som jag ska vara med i. Även det blir bra!
Fika med Arvid och Christoffer efter det vilket var mycket trevligt. Blev väldigt mycket snack om allt möjligt men viktiga saker sades tycker jag så tummen upp för det.
Ina och Ronja kom sedan och joinade. Great!
Åkte hem till klostergården och har pluggat lite historia nu. Prov imorgon och fyfan för det säger jag bara!

Nu till det jag ville skriva i detta inlägg.

Det är mycket som på sista tiden varit upp och ner. Eller sista tiden kanske var korkat sagt för uppochner har det varit i fyra år nu men det har varit ovanligt mycket svackor nu på sistone. Inte bara jag utan även mina vänner i Lund.
Vill bara säga att ni är så jävla bra. På alla tänkbara vis. Ni ger mig styrka till att kämpa med allt. Dansen, livet och allt.
Trodde till en början att jag aldrig skulle hitta "de" personerna. Men jag inser nu att jag hittat många av sveriges finaste diamanter. Jag är dålig på att uttrycka min uppskattning verbalt och det är därför ni får det i ett simpelt blogginlägg.
Tack! tack för de månader som gått och för alla nya minnen, tack för att ni hjälpt mig utvecklas ytterliggare som människa och tack för vi kommer att ses i några år till.  Återigen, tack!

Imorgon är det en vecka tills jag flyttar för tredje gången. Denna gång till min egen lägenhet. Det är så jävla great.

Godnatt folks!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Förlåt att jag är så dålig på att kommentera, jag ska bli bättre från och med nu :D haha. vilket fint inlägg :) du är niceelinice duktig på att blogga, du håller detta uppe ju ;) jag är lite uppohner med mitt bloggande känner jag. bättring!!

2009-03-17 @ 21:03:13
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0