Gästbloggare: Anna kungen Granström

You were always on my mind...
Ja, det var någon som sjöng på den alldeles nyss.

Daniel säger att alla asiater är dumma i huvudet. Då får jag damp. Jag tror det är enda gången jag har blivit irriterad på den snälla, generösa, gulliga och helt knäppa i huvudet lilla filuren. Det är ju helt omöjligt att typ halva världen kan dras över en kam. Fan asså. Som tur var skämtade han, säger han iallafall. Jag hoppas det annars ska jag giva han på moppo!

Idag har vart en grymt slö dag. Modernlektionen spenderades på en solstol. Nu kanske alla tror att vi har legat och stekt i solen, men nej! Vi låg i S1S2 med fötterna upp i taket. Daniel hoppade omkring som vanligt med sin stol (:

Jag måste också passa på att hälsa till alla hans kompisar som läser. Jag kan några namn faktiskt (stolt)!
Heej kajsa! Halloj Clara. Tjenare Kajsa nr 2 ;) och bajs Klara 2 :D Hej alltså :) Jag kunde bara inte komma på något nytt sätt att hälsa på. Kanske är ni skåningar som säger Haaj? Eller är ni som Dannebanne(nan) som försöker härma skånska men egentligen är lika dålig som jag är. Säg inget, han kanske blir sur!

Läs min blogg!!! Annars...

http://annagranstrm.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Klara

haha ska bara klämma in att varken jag eller kajsa pratar skånska :D

2009-05-13 @ 22:05:51
Postat av: Sarah

ahhahaha fan vad kul :D

2009-05-13 @ 22:12:57
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0