Hurtigt som fan!

Hurtig banananas!

Jag städade nyss och hell yeah vad jag borde få poäng i hurtighet. Anna (just ja, hon har en mycket underhållande blogg numera: www.annagranstrm.blogg.se) bad mig att promenera eller sticka ut och jogga med henne i eftermiddags.
Lat som jag är glodde jag på henne, slängde en kommentar om hurtiga människor och sedan gick jag och krängde ca 8 mackor med ost och gurka.
Men nu när man städat så borde jag få hurtighetspoäng. Så okej, ni läsare ska få följa mitt nya hurtiga liv.

Jag började på 0 poäng och nu har jag fått mitt första efter diskningen.
Daniel (11/5): 1 poäng.
Anna: hon får också vara omedvetandes med på detta: 2 poäng då hon lagade en påhittad soppa idag (enligt hennes blogginlägg och så tog hon dessutom den där dumma promenaden.

 Det här var det somrigaste och hurtigaste jag kunde hitta bland mina bilder.

Tittar på Natt-Tv på kanalen S-teve nu. Så jävla nice, och dessutom så är det ju Kimias brorsa och hans kompis som leder det.
Apropå det, Keyvan (Kimias bror) ringde mig tre gånger innan ikväll för att han inte visste vart Kimia var och han verkade ha jävligt mycket panik. Fattade inte riktigt varför han lät så stressad då men så såg jag ju nu att programmet började vid nio och det sänds live så man kan ju fatta varför han var stressad.
Ni bör titta någon gång. Mycket bra program och de lottar ut två tavlor ikväll och den ena vill fanemej jag ha men då måste man svara på frågan: Vem publicerade nakenbilder på Christer Pettersson år 1990?
WTF, men får väl googla och se.

Ska kolla lite till på programmet nu och gå och lägga mig. Har dock sovmorgon till elva imorgon vilket är nice nice!

So long banana-fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0