Matte patte, balett svett, fest pest, spya krya

Go-o-glad! Eller kanske Googlad?

Dagens rubrik är aning knas men jag kom på det på vägen hem igår.

Ser nu att min blogg varit "inaktiv" i över en vecka och det är fan synd och skam! Nu ska jag aktivera mig igen.

Har hänt en hel del på sistone. Bara för att nämna allting lite hastigt:
- Brännbollsfesten förra helgen var succé!
- Har fått Vg i balett!
- Skadade min höft, eller höft kulan förflyttade sig och åkte tillbaks igen i måndags, vilket gjorde att jag fick göra min uppdansning handikappad. That sucked men nu är jag nöjd!
- Min käre vän Sarah har fått en spark på halsen av misstag under en träning till sommarshowen. Akuten för henne..
- Detta har varit sista vanliga skolveckan för oss på ldmg. Nästa vecka inleds projektveckor och detta innebär att vi slutar klockan 13 varje dag nu som senast. HÄRLIGT!

Så, humm jag tänkte kommentera några händelser. Höftproblemet suger apa och jag är skitförbannad för det.
Dock är det inte värre än för Sarah som jag verkligen hoppas kryar på sig och blir rejält frisk!

Just ja, fick ett G på mitt matteprov också! Det var jag jäkligt glad för eftersom matte är mitt sämsta ämne och jag var säker på att IG skulle bli utgången för kapitel fem i Matematikkurs A.

Idag var jag på jobbintervju! Gick väldigt bra verkar det som! Kommer undervisa i Contemporary dance nästa termin på en studio i Hjärup. Ska bli fett skoj!

*****Här skulle det funnits en bild men det blev inte så så nu är jag ledsen i örat******

Det som inte var lika kul var att när jag hade tagit en kort fika med Råny-rånet (Ronja) så gick jag mot skolan och hade ont i hela magen och lungorna och revben och allt. Fyfan. Inte nog med det så öppnar sig mina spottkörtlar när jag är på Stortorget och det börjar rinna ut massa saker från magen. Typ som spya fast inte riktigt. Folk kollade konstigt vilket man förstår men frågan är om de kanske var lite sugna på att få slicka upp det?

Gick vidare mot skolan och fick lägga mig ner på golvet och vila. Detta var alltså när skolan slutat men Christoffer och Anna var där och tränade pardans så jag lade mig där inne och glodde på dem. Mådde bättre efter ett tag och jag och Anna gick och käkade på en mys-thai-restaurang. Hon var tuff och åt ute för första gången under hela skolåret.
RIktigt jävla sjukt att hon klarat sig utan det så länge.

Åkte hem och satte mig vid datorn och har ännu inte släppt skärmen ur sikte.
Ska ta och pumsa nu! Sov gott allihop och detta hoppas jag dög som ett "återuppkallnings" inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0