Sleeping bell.

a little lucky-hit tonight, I can use it..

Fyfan vad allting fittar (ursäkta utrycket) hela tiden. Men tänker inte klaga här i bloggen för jag ska istället slänga en tanke på de fattiga barnen i Afrika.

Lyssnade på Thomas Di Leva innan. Riktig jävla knasboll och hans musik var likaså. Dock är han ganska tuff.
Hans son heter Kosmo och jag vill att nästa katt vi skaffar ska heta Kosmos. Sweet!



Kolla, så där borde jag känna mig nu. På humör för att gå på McDonalds och vara riktigt äcklig och slemmig. Då skulle allt vara i sin naturliga ordning. Och dessutom har jag min fina röda sjal där som numera varit borta i kanske 3 månader eller något. Fan ta det! Dock hade jag den fula dans-o-musikal jackan på mig där. Fy fy fy vad ful!

Har varit något negativ trots att jag inte skulle vara det. Fy på bobben.

Imorgon ska man då alltså tillbaks till balettbanangrejset. Får se hur det kommer gå men är ändå ganska taggad. Snart uppdansning så då måste man vara någorlunda fit for fight.
Torsdag är det uppdansning i jazzteknik och näst nästa i balett. GREAT!
Sedan är det ungefär som att man har fått sommarlov för pressen är i princip helt över då!

Ska sova nu. Godnatt på er. Godnatt mister Tom.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kosmos, underbart :) Men vad hände med Carcrash planen :(

2009-05-11 @ 18:26:44
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0