försenat:dragosta din ...

OBS! Detta inlägg skulle lagts upp igår men då fiddade sig bloggen och turligt nog så sparades det på datorn iallafall.
Så här är lite försenad extra läsning!

dragosta din tei.. hey..hey..HEY!

Då var det dags för ännu ett av mina underbara inlägg.

Dagen har inte varit något vidare förutom på jazzlektionen där alla började brinna i benen! Okej, inte bokstavligen men nog var alla på topp ännu en vecka på denna lektion.

Sedan stack vi ner till the citypark aka Stadsparken för att (vad vi trodde) spela brännboll men icke sa nicke. När man kommer fram så visar det sig att virrpannan KARSTEN aka Kerstin (idrotts och modernlärare) har glömt bollen!
Way to go Karsten.
Så istället tvingades vi springa 2 km, vilket inte är särskilt mycket, men jobbigt blir det när man endast hade med sig converse-liknande skor och varma jäkla mjukisbyxor. Usch och tvi!
Sedan stannade vi kvar för att sola, ha uppvisning för alla människor som gick förbi.. eller inte riktigt.



Tillbaks till skolan för att sedan sitta där några timmar. Vidare till Kilians kebab-place, där jag unt mina comrades har blivit stammisar.

Hem till Anna med Sarah och Christoffer. Jahapp. Somnade hemma hos henne tack vare att de (Chrille och Annapanna) skulle välja latin och samba och jag vet inte alt-musik till ett uppträdande. Fyfan vad jag hatar sådan musik! Förlåt..

Vaknade och ar tvungen att åka hem. Nu sitter man här och är deppad trots att man inte vet varför.
Buhuu, buhu *cut-cutcut*

Snart är det iallafall lång helg och det tackar man inte nej till precis.
Planerna är att festa loss tre dagar i streck och egentligen är detta utan någon vidare mening, men då har man ännu något att lägga i minnes/icke-minnes bagaget.

Nu borde jag skriva slutklämmen och skriva något av värde så vad skulle det vara?
Att jag borde döpa om mig till Burger-King McDonald kanske?

Lyssnar på en feting skön låt nu. Snow Patrol - Run. Den får fem av fem toasters!

Det var allt för denna boliblogg-gång!
Tack och hej folk!

PS. Både jag och Anna får ett poäng i hurtighetstävlingen för att vi sprang medans det var folk som gick under 2km-rundan idag. Ställning: Anna 3   Daniel 2

Kommentarer
Postat av: Anna

Förlåt för att du hade så tråkigt hos mig, men vi var tvungna...

Och weei för att jag fortfarande leder i hurtighetstävlingen :D I morse gick jag upp kl. halv 7 fast jag började 9 för att diska, det måste väl ge ett poäng? Om du får ett för städningen? ;)

2009-05-20 @ 21:12:20
Postat av: Kottisch

Hur i hela fridens namn kan du hata samba!? Knasboll!

2009-05-23 @ 10:13:24
URL: http://kajsaellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0