Snälla snälla snälla snälla snälla snälla!!!

Sluta drömma om det ljuva livet...

Vet inte
vad som skall sägas. Det är inte långt kvar till sommarlovet och det ska bli så jävla roligt.
Fick igår klartecken på att jag får åka till Hultsfred så nu ska jag boka biljetter!
Sommarjobba med Ina och tjäna en hel del.
Åka till Stockholm, Sundsvall och Göteborg.
Denna sommaren kan inte, och kommer inte att gå fel!

Laddar upp en bildspecial med goodtime-pics.

Jag och Kotten är bäst!



En av de bästa konserterna jag varit på var Shout Out Louds på Kultur Mejeriet i Lund 07


Min förra klass några dagar innan vi slutade åttan. GROUWRR!


Camp 07. Fick dansa moderndans hela veckan och träffade även en av de som skulle bli en skolkamrat senare där. haha, snackar om Ellinor i musikal tvåan som är i mitten längst fram på bilden.


Sommar 06, varm, bra och jag var en tönt. Tummen upp!


En av de enda minnesvärda kvällarna sommaren 07. Annars sög den sommaren rätt mycket!

Imorgon är det skola igen och jag är inte taggad. Men samtidigt inte otaggad heller. Så jag antar att jag är väldigt lagom.
Har ett mål imorgon när jag står inne i balettsalen på morgonen och vill somna. "Jag står på en scen och 4000 pers tittar på mig" - haha, då kommer jag ju känna mig pressad att göra det perfekt.

Måste börja bli mer sparsam med pengar men vafan, det klser sig alltid på något vis.
Nu ska jag sova som en padda.
Godnatt gott folk! I veckan blir det blogvideos och nya bilder!

Kommentarer
Postat av: Sarah

gillar att du har dina balettmål ;) synd dock att det blir svårt att klara av dom ibland av kommentarlösa lektioner xD aaah ! GRATTIS TILL HULTANBILJETTEN

2009-05-03 @ 23:07:30
URL: http://dansarah.blogg.se/
Postat av: Klara

HAHA vad dissad jag blev i detta inlägget :( men vi hade iaf våra riktigt bra kväller sommar 07, puss på min fina asian

2009-05-09 @ 08:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0