Valborg, Spotify, tankar

Valborg, Spotify och tankar.

Gårdagen var ju hel knas alltså! Var jättetrött i skolan och på jazztekniken var jag så nervös att jag skakade i hela kroppen.
Efter skolan satt jag och chillade med Ina i solen och sedan drog vi hem till mitt lilla mtv-crib och jag bytte om.
Stack till Linero där det var förfest. Trevligt som fan! Jag och Elin hade värsta springa ner för backen battlen.
Sedan promenerade hela sällskapet ner till Stadsparken där ferren var och hade varit i full gång hela dagen.
Stod där ett tag och ska jag vara helt ärlig så hade jag inte jätteroligt där först.
Men drog till tivolit som låg precis bredvid och åkte karuseller med bl.a Elin, Kimia, Anna och Christoffer. Så jävla fett alltså, haha, där åker man med sprit i magen och så åker man runt runt och ändå så känner man inte för att spy.
Var bra att vi åkte för direkt efter var jag pepp igen.
Tillbaks till parken och hela vårt stora jäkla sällskap tog sig till Mc Donalds på Mårtens torget vilket tog någon timme för att hela sällskapet skulle med. Käkade lite och tror aldrig den maten varit godare än vad den var då.
Kricke ropade alla till efterfest och vi följde med till Domkyrkan. Där satt Elin och Varij och nästan knullade vilket jag tyckte var obehagligt. Elin sa dessutom en jävligt ful men rolig sak: "Jag heter ju Berg i efternamn och du heter ju Varij i förnamn, det passar ihop eftersom att vargar jagar i bergen". HAHAHHAA tyckte det lät jävligt weird, haha.

Spotify
Vaknade, var bakis. Kollade en liten stund på Nils Karlsson pyssling som gick på tv4. Han är en jävla banananas-skalle.
Gick upp och fixade i lägenheten, städade, diskade, duschade och sa hejdå till Christoffer som sovit över från valborg då han inte kunde ta sig in där han skulle sova.
Fick cykla fort som fan till stationen sen för att ta ut pengar.
Sedan blev det åka tåg och ja, det var inte så jävla roligt då jag hela vägen från Malmö (där jag hade bytt från Lund) fick sitta bredvid en cpskadad pojke och no offence mot dem för de är säkert snälla men han var så jävla jobbig.

Kom tillslut fram och åkte hem. Käkade great middag, fick spotify av Vincent och det ska han ha ett stort tack för.
Har märkt att det programmet verkligen var bra för man hittar ju nästan vilken jäkla låt som helst.
Så skaffa det, ni som inte har det. Eller ja, lättare sagt än gjort men se till att få invites så blir ni ju glada eller något.

tankar.
Jaha, Valborg är för denna gång över. Lika bra det för jag vettefan vad det är för konstig högtid egentligen. Hela Lund var i extas och festen började redan igår morse och måste ändå säga att det kändes rätt mäktigt att se alla dessa människor tåga ner mot stadsparken.

Imorgon hoppas jag få en toppen dag med god mat. Mycket sömn och bara allt sånt som man vill ha.
Denna extra lediga dagen vi hade idag behövdes verkligen. Tycker dock synd om de som festade idag IGEN för det skulle jag aldrig pallat. Men det går säkert iallafall!

Dags att sova. Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0