Ballonger.

Utpumpade ballonger..

Ja, jag har ett par ballonger här hemma som legat sedan kt var här med dem för att fira min födelsedag litet senare än de andra.
Dessutom är jag själv utpumpad. Tror bannemig snart att jag kollapsar.
Men om jag dricker tillräckligt med julmust så bör jag klara mig. Hoho.

Det är extremt mycket rep och mojs just nu med REVYN! Den som alla läsare borde se och som jag själv hade velat sett om jag inte skulle vara på scen.. KRIKKIRIIRKII.

Hade förresten tur idag då jag hade tappat mitt pass på det nya lunda fiket "kaffe&lé". Kimia som också var där, hittade det och brought it till mig. HAPPYFACE AGAIN!

Tråksvammel från en liten lunda-korean. GODNATTER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0