Homehomehome.

Höstrusk och hemma-dag.

Idag är en riktigt bra dag måste jag säga. Sjukanmälde mig någon gång inatt för att kunna sova ut och plugga denna dag. Går lite sisådär med pluggandet men är mucho nöjd med att jag har diskat och lagat mat, samt spelat tv-spel hela förmiddagen. Nördigt.. USCHO! fast ändå inte.

Nu har Sarah anlänt och hon har också haft en hemma-dag. Fan vad skönt det är! Måste säga att det här var denna veckas höjdpunkt so far. Att få sitta hemma och titta ut genom fönstret när det spöregnar samt lyssna på mys musik. Wiihoo. Fast det där lät faktiskt som en dålig dejting annons.

Fick förresten mitt klasskort igår. Så jag ska göra en avstickare och analysera det nu, här på bloggen.
 D08 (dans)

Orkar inte analysera alla men tar det roligaste. Först och främst. Jag ser ut som en kossa. Och det är inte ett joke utan så är det. Fast ingen vanlig ko, utan en röd jul-kossa. Phah.
Sedan har vi ju Filippa, den blonda tjejen i mitten. Inte halvblonda utan den den med vitt hår. Tittar man nedanför Jesper (killen i mitten) så kan man se Filippas fötter och ben och man kan då även se att hon står på tå för att bli längre. HAHAHA.
Kimia (mörkhårig tjej brevid Filippa) ser ut som min lillasysters favorit barbie från barndomen. WIHOO! Snart drar hon och jag igång vår gemensamma blogg också. Blir skojs.
Sarah inflikar med att säga att hon tycker att det här är hennes bästa skolfoto hittills. Hon står fjärde längst ut i mitten raden.

Rolig notering är John i höger kant som sitter och ringar in sin mandom med händerna. Ja du. Så kan det gå när inte haspen är på.
Ronja och Ina valde att klä sig likadant. No surprise! Ni ser nog vart de sitter, hoh.

Evelina och Jessika högra hörnet på övre raden försökte få alla att göra roliga miner på kortet men alla bangade i sista sekund så därför ser de ut som de gör. Alltså halvt retarderade.
Jahapp. Alla andra på kortet klarade sig för detta år, undan min såg. Fast jag tycker inte att jag sågade någon egentligen utan jag skrattade mest åt det.

Plugget calling.
Byebyebirdie!


Kommentarer
Postat av: sarah

hahahahha så klockrena kommentarer daniel xD

2009-11-19 @ 22:22:12
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0