godtnatter

Humm.. GODTDAG!

Jag har varit en styggelse till bloggare denna vecka men jag hoppas ni och gud kan förlåta mig för mina synder.. ööh, inte för att jag behöver den men för att det blir tråkig stämning annars. THOHO!

Veckan har innehållit diverse stressmoment! Föreställningar, auditions och repetitioner till föreställningen SMULTRON varje dag. Jag och min kropp är nästintill slutkörda men vi har bara två föreställningar kvar att avverka och det fixar vi. Jag är iallafall stolt över dem som ställt upp och som försökt fast inte kunnat. Dock önskar jag att andra hade kunnat agera på ett trevligare sätt men that's life och jag tänker inte haka upp mig på det. Jag är iallafall glad att jag snart tagit mig igenom det och om exakt en vecka fyller jag år.

Glädjs åt att So You Think You Can Dance säsong 6 börjar på onsdag. YEAH! TRIGGER HAPPY!
Vet redan vilka som är mina favoriter. Men ja, haha, känns onödigt att ens kommentera det eftersom att det som sagt inte sänts i szchweden än.



lil'sis och jag i stockholm. regnigt, soligt, kallt, varmt och älskvärt!

Nu blir det snaark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0