Imorgon är det bara fet-pepp som gäller!

 Bild från rep till Koreografitävling 09/10

Idag var ytterliggare ett rep. Ja hörni. Det här med rep börjar bli något jag och the others är riktig haj på!
Bilden är inte knuten till Revyn mer än att det är ett slags rep fast till en annan föreställning.

OOH JAA! Trots att min fot krossades under en klack idag under vårt genomdrag så gick det bra. Jag fixade alla mina byten men finns visserligen lite småsaker som måste fixas till. HOH! Fick iallafall min kostym till slutnumret nu och jag blev riktigt glad. Har väntat i tre dagarn nu och varje dag har Martin (rektor) sagt att den skall dyka upp samma dag. Äntligen kom den och nu kan jag pusta ut rejält.

Premiären är alltså imorgon och kan man vara mer pepp än vad jag är? Nej,nej,nej. Vi ska kicka ass på scenen och jag tror att alla i publiken kommer att älska "Kvalster-numret" och vår "MJ-tribute". Så jävla good.

Dags att dra sig till kojs och få lite välförtjänt vila. Godnatter.

 Lite av det ni kommer att få se under revyn (eller ja, ni som kommer dit alltså). Heta rockbrudar, gamla tanter och massa annat skojs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0