Livet är banananas!

Livet är en morot!

Eller inte en morot, kanske.. Fast om jag ser det på det viset så blir det kanske lite more bright.

Befinner mig just nu hos Kay (Kimia) och lyssnar på hur de studerar till svenska provet imorgon. Det kommer bli mucho svårt tror jag eftersom att jag verkligen inte har motivationen till att plugga. GROUUURWWW.
David som också befinner sig här på plats, bad mig att skriva något om honom. Så det ska jag göra.
TILL DAVID: SLUTA SMASKA I MITT ÖRA! HOHOHOHO!
(syftar på att han sitter och äter spaghetti med hela sitt ansikte.


Hittade den här bilden på Kay's dator nyss. Herrejävlar! Never seen before.. Jag ser ut som en klen liten kines.
Dock är Kimia mycket söt på bild. Fast hon ser ut som en liten vante.. i höstrusket..

Är äckligt sugen på att lägga mig här på köksstolen och sova men det skulle inte se så vackert ut när familjen Hagighi anländer. MAOOTSCII!

Time to go. Plingplong song hong kong!

Kommentarer
Postat av: David

Jaaaah! Jag e med i din blogg! ;) hahhaha

2009-11-13 @ 00:55:56
Postat av: Kimia!

WOHOOOOO XD

2009-11-15 @ 10:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0