Mango-lid korean

OOH JAA!!!

Hej kära blogg. Idag var har varit en HELT VANLIG DAG. Jag har slagit min syster så att hennes framtänder blev sneda. Något annat roligt som hände mig var att jag såg en JÄTTESNYGG 80-åring. Hon var så snygg så att mina ögon började blöda. OH JA! MUMS MUMS!
Min blogg är BÄST och så e're bara. FJORTIIIISS!!!!!!!!!!!<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3

Okej, förlåt. Var bara tvungen att dampa av mig lite. Glöm det jag skrev nyss för det var bara ett mycket omoget och TRÅKIGT infall.. HOHOHO!
Hursomhelst, så har denna dagen varit totally fine. Uppdansningen i modernt var ganska rolig faktiskt förutom det att jag fastnade i marken med mina plattfötter hela tiden. Dessa brändes sönder till stoft. Uffh!

 
Idag (Torsdag) så blev jag mongolid. Mitt benan kom på köpet! Notera hur smart jag ser ut!

Nej usch, vad taskig jag var mot de mongolida. Förlåt mangosar!
Jag måste säga att jag fortfarande tycker det är roligt att leka med webcamen. Ja, riktigt ROLIGT är det..

Ska ta och dra mig mot lite blötare platser. Även kallat: DUSCHEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0