New moon på Robinson-ön.

Så har lördagen också passerat.

Har slöat som en liten gris idag. Har det varit skönt? Ja, det har det sannerligen vaurejt? (varit).
Spelat spel, tittat på tv, sovit och senare på kvällen fick jag sällskap av Clear the pear and fear för att åka på Robinson-kväll! Denna stod John för och det var mucho trevligt. En av tjejerna som är med denna säsong av "såpan av alla såpor" gick på min skola innan. Hon är inte skarpaste kniven i lådan. KNORK!
Kollade på filmen "Bruno" sedan och jag avled av skratt.. nästan..

mr cool..

Tvingades till biografen av Clara för att se "New Moon". Ni vet, vampyrer och twilight mojs. Måste ändå säga att jag blev positivt överraskad och kanske inte borde ha dömt ut den på förhand. Bion var mys men bakom oss satt två extremt irriterande tjejer med skratt som endast kan jämföras med Snövit-häxans. Frukstansvärt fula var de också med noll respekt för andra. USCH USCH USCH.

Nu blir det sängen på dirren! Clara sover redan. Godtnatter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå, jag sov så gott så, ända tills DU kom och knuffade undan mig din skrabba. men tack för helgen! awesome

2009-11-22 @ 19:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0