No good.

Downday..

Idag är en riktigt dålig dag. Vädret är avskyvärt och jag har inte lust till någonting. Är jävligt irriterad och sur av många olika anledningar men känner att jag bara behöver vara ifred. Blogga, glo på tv och bara vila.
Detta är vad min söndag kommer att bestå av.

 Bilden säger allt om mitt humör today.. Dock måste jag säga att jag inte är så deppad att mitt hår har lockat sig än iallafall.

Var rätt pepp imorse men just nu känner jag inte för att göra något alls. Bluurk.
Är jävligt trött på det här jäkla studentlivet nu också. Inga pengar och stökiga rum och lägenheter.
Vill bara ta första bästa tåg/plan härifrån nu. Gärna dra utomlands. Som till New York, eller kanske något mer exotiskt som Hawaii. Gosh..
Fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck...

Slutar blogga nu innan det blir för mycket. Paff.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag känner precis som du. Vi skiter i det här ch tar första tåget till Stockholm. Därifrån kan vi åka vart som helst, fatta, vart som helst! Jag skulle vilja åka till Australien, vart vill du åka?

2009-11-22 @ 18:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0