PREMIÄR OM 3 DAGAR!

Snart där!

Det är snart dags för premiär. Fyfan vad nice det kommer bli! Tänkte först att det bara kommer bli konstigt eftersom att vi har massa blandade sorts nummer men nu när jag börjar se helheten så inser jag att detta kommer bli lajbans. Blir riktigt häftigt med Michael Jackson-tribute numret. Tror det är ca 8 minuter långt. GOSH!
Sen så har vi ju Liza Minelli- numret som musikalarna gör. Really like. Och öppningsnumret med alla är grymt.
Nä, tusan. Vi har bara massa bra och roligt uppe på scenen.

Föreställningsdatum: PREMIÄR!!! 30/11 kl. 19.00 på Stadsteatern i Lund.
Andra och tredje föreställningen spelas 1,2/12 kl. 19.00 och priset är 100 kr. Det är så jävla värt pengarna kan jag lova. KOM DIT!


Bilden togs under "Smultron". Föreställningen som jag trodde jag skulle dö av. Hoho! Dö av stress då alltså..

Tittar på en jäkla dokumentär om folk som dog under Andra Världskriget. Jävlar vilken underhållande fredag må jag säga.. Eller nåja, det var väl det under repet, men jag tänkte mer på det faktum att jag inte kan göra något roligare en fredag-kväll, då jag behöver sova. KOKCKKO. "Mannen förblödde vid fronten.."- fyfan vad peppad man blir då alltså. Känns JÄTTEKUL att lyssna på och så tänker ni kanske: men stäng av tv'n eller byt kanal då korean-banan. -Självklart skulle jag gjort det om det inte vore för att min tv vägrar visa några andra kanaler. Har alltså en kanal just nu och tvingas till detta inte-så-muntra sällskap.

GODNATT OCH TREVLIG FREDAG. HOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0