Rope (Rep).

Där elden falnar men fortfarande glöder.

Lördagen
har innefattat ännu ett rep. Tillbringade 8 timmar i Stadsteatern idag och repade repade och repade. Det var dock lite skillnad idag då vi körde igenom allt med smink och kläder också. Tror jag satte alla mina byten korrekt vilket är ett positivt tecken nu såhär inför premiären.
Kroppen har tagit mycket stryk men jag ska inte klaga. Finns ju trots allt de som har det värre (tänker på sjuklingarna som medverkar mot sina odds och trots att de pratar som gamla knark-gubbar).
Starkt jobbat och ett stort happyface till dem!

Har en sjukt rolig men störig låt i huvudet. De som kommer till revyn kommer att förstå varför den fastnar men om jag säger att den innefattar kvalster och sängar så kommer den bli igenkännlig.

Måste försöka sova lite nu snart. Är ju trots allt en dag imorgon också och då måste jag ladda om till tusen. JÄRNET NU FOLKS!

Tänker dock även berätta att "Walking on a dream" är min nya svarta. Med andra ord, min nya favvo-låt. Iallafall för denna månaden.

Nu blev det KVÄLLEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0