Snart blir det ledighet. Mohah!

200 degrees!

Ooh ja! Ganska slapp dag måste jag säga. Har i princip glidit rakt igenom. Hade en ganska rolig balett-lektion. Hoh, jag som alltid tycker att baletten är tråkigast. Men idag gick det hyfsat och därför var det roligt. Saknar dock Karin (min lärare). En dansk kvinna som är helt crazy och när jag säger crazy så är det inte lite heller. Hon är simply the best!

 Såhär såg jag ut på hösten 06. Eller var det tillochmed 05?

.. och så jämför vi med hösten 09. HÖMM!

Har nu åkt hem till kivik och det var givande. Har ätit upp mig femton kilo känns det som och dessutom har jag badat. MHHHMM. Skönt!

Imorgon ska jag bara ta mig igenom ännu en av de där långa sega och tråkiga dagarna för att sedan inse att jag på torsdag är helt ledig från skolan och kommer att få en riktigt lång och efterlängtad sovmorgon.

Godtnatttteeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0