Studio XPS

Birthday boy no more!

Igår var det alltså min födelsedag. Inte det mest lyckade måste jag nog säga. Alla var helt trötta och off (jag med) och dessutom fick jag åka buss och tåg hela min jävkla eftermiddag/kväll.
men i torsdags blev jag lite firad också och det uppskattades fruktansvärt mycket.
Mina kära vänner klädde ut mig till kvinna hemma hos Kimia och sedan gick vi i en evighet. Kom tillslut fram till en bowlinghall och jag blev ganska förvånad eftersom att jag inte hade någon aning om vad som skulle hända (hade ögonbindel för mina ögon. Knark!

Kom sedan hem för att bemötas av en present som min fader hade lämnat på mitt köksbord. En ny dator låg inne i det fina paketet. HELL YEAH! Paketer!

 Såhär ser mitt senaste barn ut. Mycket vackert!

Jag tror jag är pryl-galen. Frågan är om det är helt okej? Är det otrevligt att bli mer förälskad i en pryl än en dum gammal sköldpadda? HÖMM HÖMM!

signing out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0