Webbkameror.

okej, kom igen nu läsare!

Bloggstatistiken är på uppgång igen vilket är roligt för ju fler läsare desto roligare läsning? Eller något liknande.

Har suttit och pillat med den här data-pärmaskinen nu och måste säga att jag blivit ännu mer oteknisk på sistone. Dock vet jag nu hur jag ska spela in roliga filmer och ljud på webbkameran och så har jag installerat mina älskade program nu. PJEEEWWWHHH!

Clear the pear har kommit hit och vi har sett Bruno. Så sjukt rolig! Men måste ju bara citera bögarna som var på den i somras samtidigt som jag och mina syskon. "GUUUD, OMG! Sådär är inte alls bögar! GUUUD vad taskigt. åh." Hahaha, kan inte hjälpa det, men det hela var bara så jävla roligt då och det var roligt att de inte hade någon självdistans. Humm humm. Jag menar, man behöver inte vara elak mot dem, men de får ju fan skaffa lite självdistans som vem som helst. Jag menar, asiat-skämt är ju faktiskt ganska kul, om det är med glimten i ögat. Annars blir jag nog mest uttråkad. KNORR!

 lite kvälls lek med webbkameran. Tänk så stolt jag blev som fick igång den. MAHA! patetiskt.

Säger godnatter nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0