LUWE

Love until we bleed.

Tillbaks till bloggosfären nu igen. Har faktiskt verkligen inte pallat skriva nu på mer än en vecka!
Varit mycket med koreografitävlingar, utvecklingssamtal och lov. Men nu är jag här igen för att ge er updates.

Koreografitävlingen gick strålande. Sarahs nummer har fått hur mycket bra respons som helst vilket hon verkligen förtjänar! Folk grät under hennes nummer och ja, många ansåg att hon skulle ha vunnit. Dock vann Tina i D07's nummer och det var djävligt bra det med! I år var det absolut fler bra nummer med än förra. Fast inget nummer kom i samma höjder som Krickes killnummer förra året. Hahaha. Så jävla klockrent!


Bild från korretävlingen. Startnummer #1 "Två viljor, ett jag".

Hell yeah vad snygg bild. Hömm hömm...  okej. Jag skall tona ner på självgodheten lite nu. Och i ärlighetens namn så är inte mitt ben tillräckligt böjt. Grouch!

Nu är det lov och fuckface vad jag är glad för det. Min höft har iallafall recovered helt nu och jag känner att min kropp är på topp. Där blev det lite rim också. Knaskatt!
I slutet de här sista veckorna i skolan har jag tänkt att min kropp kommer att kollapsa.. men så blev aldrig fallet så tackar tackar till den som höll ihop alla pusselbitarna!

Dags för mig att få lite beaty sleep om man nu säger så i SCHWÄDEN!
Godnatt godnatt tratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0