Snoff

Störtskön helg!
Bara slappat och slappat och tittat på film efter film efter film.
Gjorde dock en avstickare idag och stack till gymmet med Christoffer och Anna.
Fan vad nice det var! Fast jag hade ju lite problem med en vissa av maskinerna då jag inte fattade hur de fungerade och ja, de där jäkla muskelbergen glodde på en som att man var dum i huvudet.
Fast det är kanske för att jag är lite dum..


Här har vi Sarah som jag stylade om idag fast inte som på bilden dock. Hoho. Vi (hon) gjorde en kladdkaka och så åt vi spaghetti och köttbullar. Var det gott? Ja, det var det. Äkta hemma-i-Kivik-känsla eftersom att jag alltid äter pasta hemma.

Imorgon blir en jobbig och lång samt dryg dag men det är bara att kämpa på som vanligt.

Tills dess säger jag och bloggen godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0