Dropped.

Vettekatten.. Vete-katten?

Idag har varit en bra och dålig dag. Händelserik på många vis. Min engelska redovisning gick ändå ganska bra. Tummen upp för det. Streetlektionen var underbar och rolig som fan. Men det är som vanligt då, höh.

Det dåliga är att jag fick snacka med en av skolans rektorer idag.. Lärarna har tydligen oroat sig och märkt att jag inte mått toppen på sistone och att jag är jättetrött. Det är visserligen sant men ja, jag hoppades inte att det skulle bli någon grej av det. Han sa iallafall att jag inte kommer få vara med i två nummer nu eftersom att jag måste koncentrera mig på min hälsa och att komma tillbaks på rätt spår igen.. Ändå sa han att det hade gått jättebra för mig i alla ämnena och att jag hade utvecklats inom allt.. hmm..
Det känns för djävligt..  Jag älskar båda numrena jag skall vara med i till koreografitävlingen. Vill verkligen få vara med och göra både Johns och Sarahs nummer för de är så fantastiska.
Har dåligt samvete för att jag inte kan vara med i ett av dem. Känns som att jag svikit någon av dem. Vet än sålänge inte vilket bidrag jag kommer bli droppad från eftersom att det är upp till "ledningen".
Har tränat som en galning i flera veckor både övertid i skolan och hemma. Usch..
FANFANFAN! Förlåt John, förlåt Sarah. Ville så himla mycket och ville framförallt dela detta med er båda.
Återigen. Förlåt.

Snippsnappsnut, så var sagan slut.

Kommentarer
Postat av: sarah

Men danniboy. Det är inte ditt fel. Känn ingen skuld!!

2009-10-08 @ 22:54:45
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0