If you come in my way..

Paper planes.

Har suttit och skrivit världens fetaste bokrecension. Den var rejdet cuool. Jag tror att jag verkligen lyckats denna gång men jag kan ju dock inte vara helt säker. Kanske visar det sig att jag ser en jätteful kråka utanför fönstret och blir distraherad vilket leder till att jag börjar stamma som gör att kedjereaktionen blir att jag svimmar osv osv. Fast, om jag andas så kanske jag slipper alla dessa besvär. Något att tänka på.. hömm..

Haft en ganska bra dag för övrigt. Inget extra ordinärt och inget mindre heller.
Snart är denna skolveckan över och hell yeah vad jag skall njuta av min ledighet nu.
Fast först är det till att överleva onsdagen med Manlig repertoar och det roliga är att jag inte känner mig särskilt manlig på de lektionerna. Stå där i tikåer och se fånig ut känns faktiskt ganska mycket motsatsen.
Det blir fanemej bra. OUPPS!

Godnatt godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0