I'm gonna learn how to fly!

Snart sova.

Så hamnade jag här igen
. Inte på bloggen alltså för här vill man ju vara men jag har hamnat i den sitsen att jag inte lägger mig i tid. Kan säga som såhär att denna helgen varit galet bra!
Fast nu idag jobbade jag från klockan 20 till 01 med min jävla svenska text. Haha, som ska handla om människoutveckling på något vis. Blev dock rätt nöjd i slutändan. Novellen heter iallafall "År 2087 lyser solen".
Proffsigt va VA VA?!?!

Iallafall. Igår såg vi ju Fame. Och den var fett töntig ibland och ibland var den jättebra. Hoho. Så den fick ett godkänt betyg i slutändan. Bara det att en av huvudpersonernas mamma snackade som en alien så jag tänkte hela tiden okej.. nu kommer hon snart säga "WELL, you know, i'm not really a woman, i'm a MAN! I'm your father". hahaha. Jävligt typiskt Daniel-humor.

Blev också en photoshoot inför Dkoutfits-bloggen som snart skall släppas!

Här får ni ett smakprov från vår photoshoot at Kimias place!


Vi har ju en grym fotograf till kompis. Sarah! Tack som fan! Älskar dina bilder!
För övrigt kan jag ju säga att det går rätt bra för hennes fotoblogg www.dansarah.blogg.se.
Tids fråga innan hon får pengar för'et också! hohoho.

Käkade tacos här igår också förresten. Jag, Julia, John, Sarah och Ronja. John hade med sig en jävla äckel grej som gjorde att min mun började brinna. Inte chili utan det starkaste i världen (om det stämmer) men så kändes det iallafall.

Idag tränade vi till koreografitävlingen. FYFAN! NERVÖS! Var i Malmö och det var nice. Men jag känner att jag kan det jag ska och de andra kan sitt så det gäller att hålla nerverna i schack nu. Pheewwww.

Dags att sova nu iallafall! SO LONG SACRED (inte suckers idag) FUCKERS!

Kommentarer
Postat av: sarah

aj lajk to dans wit jo

2009-10-19 @ 20:44:48
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0