J'em apelle Daniel. (Stavning?)

France?

Jag funderar lite på det här med semester. Eller inte bara jag utan some of my amigos också! 
Haha, det hela börjar med en flummig konversation på facebook via Johns statusfält. Och så börjar vi flumma om att vi ska åka till Frankrike och massa annat trams.
Men nu verkar det som att vi faktiskt kommer att bege oss på dans och siesta-resa i sommar! FYFAN VAD NICE!
Och med NICE menar jag inte bara att det kommer bli great utan även att vi ska åka till staden Nice! WIHOO!
Jag kan dock ingen franska så vi icke fransk-talande människor kommer låta Julia och John sköta det.


Där har vi en massa andra jäkla resmål. Inte lika lockande enligt mig dock..

Såg mitt nya schema by the way för period 2.. Det såg exakt likadant ut som det förra med små förändringar angående salar. Hahaha, vilken besvikelse. Men det spelar inte så stor roll för vi kommer ju ändå ha fullt upp med Revyn. GAAAH! Det blir banananas-kul!

Snart kommer Ida och vi ska  ta en runda här på Österlen för att gå på diverse fik. Hahaha, så nördigt.
Wellwell.. cykelställ..


Kommentarer
Postat av: Anna

Nice, där har jag varit, kan rekomenderas! (:

2009-10-28 @ 15:23:51
Postat av: Elis Bergquist

Hej David!

Kul att höra av dig!

Just nu studerar jag som utbytesstudent i Amerika, jag går i high school, och har därför ingen direkt inriktning, spelar dock fortfarande gitarr regelbundet.

Jag kommer att stanna här till juni.

När jag kommer hem kommer jag troligen att börja på katedralskolan i Lund, IB-linje. Den enda orsaken till att jag väljer IB är för att jag vill hoppa över första ring och börja andra ring direkt.

Hur är livet själv? :)

2009-10-28 @ 16:15:23
URL: http://elisbergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0