Lovet, jobb och kyla

Uppsnärjd i det blå.

Titeln på en Håkan Hellström låt förresten. Inte för att jag tycker att han sjunger särskilt bra men det är något somrigt över killens musik och om det är något jag efterlyser nu så är det sommar och värme!
Jag har ju tidigare påstått att jag är höstbarn och visst finner jag en viss charm med filtar och varma koppar med kaffe/te/choklad etc, men nej. Jag kan inte se något annat än kyla (som jag egentligen icke kan se?) just nu. Kanske beror det på att jag sitter här i mitt iskalla pojkrum i Kivik och tror att mina fingrar ska trilla av närsomhelst. Har glömt sätta på elementen. Fuck!

 GE MIG! Fast.. den stranden var ful..

Lovet går sakta men säkert mot sitt slut och jag är inte glad för det. Har nog aldrig tyckt det varit såhär skönt med ledighet som jag gör nu. Självklart ska det bli skönt att få återvända till träningen och allt men ja. Jag vill bara ha en veckas lov till och sen kan jag ta tag i allt det där.
Snart är det Revy som sätts upp av min årskurs. Första som skolan anordnar någonsin. Och jag antar att mina vänner och bekanta blir glada när jag nu meddelar att det kommer blir en rejäl portion av mig. (alter-egot talar).
Är med i 5 nummer. WUUUOOO! Blir hur kuligt som helst.

Ska inte klaga mer. Tror att dessa kommande och sista lovdagar blir riktigt bra iallafall.
Imorgon blir det till att åka till Lund igen och inhandla lite nödvändigt. Därefter blir det jobb och efter det blir det förmodligen utgång i Malmö.
Lördag - tränar fyra timmar och sedan sticker jag snabbt hem som en liten iller. Duschar byter om och åker direkt till fest i Glemmingebro. Tillbaks till Lund senare på natten för att träffa Sarah och Christoffer.
Söndag - oplanerad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0