Lugnet före stormen?

efter frånvaron.

Gott folk! Igår var helt enkelt inte läge att blogga. Jag var stressad till tusen och var tvungen att studera min matte flitigt!

Hade provet idag och hell yeah! Blev ju lite förvånad över mig själv. Kändes nästan för bra för att vara sant (och ja, det var det kanske?).
Hursomhelst har jag åkt hem till Kivik för att samla ihop lite grejer till koreografitävlingen som jag kan ha. Kläder och rekvisita. YUPP!

Närmaste dagarna blir hysteriska eftersom att det snart är föreställning så det som följer nu är att bloggen kommer spetsa in sig en del på händelserna kring dansen nu innan Koreografitävlingen äger rum.
Just ja, ni bör alla infinna er på Luinds Stadsteater klockan 19.00 Onsdag 21/10. Kostar bara en hundring!
Så rapporter blir det men med lite annat skojs också!

Dags att käka och facebooka!
Hajhaj!

Kommentarer
Postat av: sarah

kulkul!! är du nervös??

2009-10-13 @ 21:25:04
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0