Sarah - Black Silk - Fame

First.

Hello bloglovers- bloglovin.com. Vettetusan vad som hänt senaste dagarna för det har varit så mycket att jag faktiskt inte har någon susning just nu. Hoho.


Bild från Salsakvällen 09 i Maj

hos min koreograf och bästaste vän, Sarah Granholm (www.dansarah.blogg.se).
Vi hade en toppen kväll igår då vi såg Black Silk på Malmö Opera. Det var Skånes Dansteater som hade satt upp den dansföreställningen och som de flesta läsarna säkert vet så praktiserade ju jag där in the summer 09.
Isn't that fat? *snacka om swenglsh*
Det var riktigt grymt. Och mina ögon stack lite så bra jag tyckte det var.

Vidare till McDonalds (yuck and uhmm) för att kränga lite mat. FET mat. Allting är så FETT!
Sedan begav sig jag, Sarah och John oss hem till S. Satt där och snackade lite tills slutligen John var tvungen att åka hem. Somnade till "Så som i Himlen" några ögonblick later.

Ikväll väntar bio. FAME! I'm gonna live forever!
Ska bli roligt.
So long sacred suckers!


Kommentarer
Postat av: sarah

sacred fuckers :)

2009-10-17 @ 15:02:23
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0