Skolan.

Skolan.

Har nu fått reda på att det är i Sarahs nummer jag kommer att få dansa. Finns inte så mycket att göra förutom att beklaga sig för att man inte har ett super psyke som pallar mer eller en kropp som orkar hur mycket som helst..
Och jag beklagar mig för att lärarna tar bort mig såhär när det endast är två veckor kvar. Boring..

För övrigt siitter jag i skolan just nu. Har slutat för dagen men konstigt nog är jag ändå kvar.
Skulle ha repat med John just nu i vanliga fall men istället har jag fri-tid till att bara vila och göra ingenting.
Ikväll blir det nog bara till att ta det lugnt, laga lite mat och sitta och chilla vid datorn.
Mysigt.

Ska dra mig till sofforna och vila lite nu hade jag tänkt. "godnatt"


Kommentarer
Postat av: Anna

Såg precis att du har länkat min blogg! Vad glad jag blir! Tack! :D

2009-10-08 @ 21:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0