Söndagsfreak.

I got soul but i'm not a soldier.

Hösten är sannerligen här. Tittar ut genom fönstret och vad bemöts jag av.. JOO, ingen mindre än fru höst-himmel. Vadan detta?
Innan tyckte jag det var höstigt med fint höstväder men nu är det höst med ful-väder. Så kan det ju ändå inte få vara.

Vaknade sent sent idag. Eller först någon gång vid  åtta tiden imorse och sedan ännu en gång vid klockan tolv.
Tittade lite halvt på Idol reprisen från i fredags och måste säga att jag var allt annat än nöjd med vad jag såg.
Fan vad crappy de var. Alla utom möjligtvis Tove (sjukt vacker?) och Calle.
Men nu låter det hursomhelst som att jag är en idol-nörd. Det vore nog felaktigt att kalla mig nörd men ja, man kan väl säga att jag håller lite halvt koll. Hoho.

 Ungefär sådär ser jag ut just nu bara det att jag är avklädd in på bara kallingarna och så posar jag inte sådär fult. Undrar när den bilden togs.?

Ska snart dra mina lata ben in till stan för att ta mig en kaffe. See you later alligator!

Kommentarer
Postat av: filippa

fin blogg :)

2009-10-11 @ 17:35:42
URL: http://filippaoolovsson.blogg.se/
Postat av: filippa

sv; vad betyder avskalad :$?



och angående det där med texten

så går du in på design - kodmallar - entry page

sen är det bara å leta efter de texterna du vill ändra =)

2009-10-11 @ 17:59:34
URL: http://filippaoolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0