Spotlighten

Såhär ligget det till. Nyss var jag inne på bloglovin.com för att kolla om mina älskade favorit-bloggar hade uppdaterats men se nej, det hade dem inte.
Så jag tänker efter en liten stund samtidigt som jag äter en misslyckad chili-con-carne och därefter bestämmer jag mig för att prova på att betala 10 kr och låta min blogg hamna i "Spotlighten". Visade sig vara ett framgångskoncept för jag fick faktiskt 23 extra läsare. Får ju bara hoppas att några av de återkommer och fortsätter läsa.

Sitter och lyssnar på "Paper Planes" med M.I.A inne på Spotify. Fan vad den låten är bra alltså.
Tänk att soundtrack musik kan vara så bra.

Blev förresten ingen tur in till stan nu såhär på eftermiddagskvisten men jag tänkte att jag ändå ska dra mig inåt snart för kom på att min luftlösa cykel står på Mårtenstorget och gråter. Tar med mig cykelpumpen och ser om jag får liv i den igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0