tappade plånböcker, svininfluensa och fotograferande mammor.

Chill-helg och rehab för missbruk av min kropp denna helg.

Idag tror jag att jag tog mig själv ett steg mot något positivt, hoh.
Efter en jävligt dryg äckel vecka så blev det tillslut fredag iallafall. Tack gode gud! (för övrigt ett skitdåligt tv4 program).

För att sammanfatta skoldagen utan att det skall bli drygt som fan.
- Balett på morgonen. haha, Jessikas asroliga mamma var på besök från Kristinehamn och hon satt och fotograferade oss när vi dansade balett. Usch, stackars familjen Ernvik när de skall kolla på bilderna och ser en asiat som förstör alla korten.
Martin vikarierade för övrigt. Gjorde svinsvåra saker men försökte iallafall hänga med.

- Massa tråk-lektioner.
- Street lektion som sista lektion. HELL YEAH! Jag är så jävla glad nu såhär när jag tänker efter, att jag valde Street C. Hade fet ångest när jag fick veta att jag inte fick välja både Jazz och Street C och då övervägde jag vad jag tyckte var roligast. Streeten ligger trots allt mig närmast av de två.
Alla var flummiga så det blev inte mycket av det hela.

NU kommer något som gav mig panik.
Kom fram till mitt jobb på Studio S efter mycket stress till tåg. Sitter och väntar i danssalen på att mina elever ska komma. Ingen var där. Väntade fem minuter (och lektionen skulle redan ha börjat). Väntade tio. Fick panik och tänkte "Meeen, har jag varit så jävla dryg mot barnen att de inte längre vågar komma?".
Blev mycket glad när jag upptäckte att 2 dök upp. Och ja, det blev en lektion för bara två elever denna fredag. Kan de andra ha drabbats av SWINEFLEW?

Malmö blev nästa hållplats där jag tappar min plånbok MEN en mycket snäll dansk gubbe kommer och säger "Jeijj trour do tappede dinne". Och så räcker han mig min plånbok. TACK SNÄLLA FARBROR DANSK!

Anländer till Michelle och kör på chill-kväll hos henne tillsammans med Christoffer och mycket mysigt var det. Spelade kort.
Planen var att Kajsa skulle kommit och hälsat på mig men freaket svarar ju inte på sin mobil och hemtelefonen tutar upptaget 24/7 så det blev inget. En annan dag förhoppningsvis.

Har skrivit av mig för hela denna dag nu iallafall.
Tack och hej bloggen.
Än finns det hopp om livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0