Utmanande..

Challenging.

Det är sannerligen en utmaning att orka och stå ut.
Med femhundra kronor på kontot endast undrar jag om jag kommer att klara av de kommande två veckorna innan jag får påfyllt igen.

Min cykel har ingen luft alls längre i däcken. Och det där var inte ett talspråk utan det var bokstavligen, hah.
Men jag får ta en promenix till jobbet imorgon och sedan får jag springa till tåget. Så att jag hinner till min lektion i Hjärup. Annars kommer mina små elever skjuta skallen av mig.

Säger godnatt nu iallafall så att jag förhoppningsvis får en bättre dag imorgon.
Godnatt, godnatt och återigen godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har både pengar och cykelpump om du behöver låna ;)

2009-10-09 @ 08:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0