www.dkoutfits.blogg.se

MJAOU

Är fett peppad inför koreografitävlingen nu! Jag längtar tills vi står där på scenen och ger allt! Men stressigt är det.
Hursomhelst hade jag min sista manliga repertoar lektion idag innan lovet. Gick faktiskt rätt bra. Happy!

Har hittat kläder till koreografin nu. "Två viljor, ett jag". Världens fetaste koreografi. Jag hoppas det går bra nu också och att jag inte får några skador. Hoppas även att jag inte kissar på mig, mohah. Närrå, ingen fara!

Ny blogg på G! Det är ett sammarbete mellan mig och Kimia (Kimissecret.devote.se). Lugna! Vi båda kommer fortsätta med våra personliga bloggar också men vi har skaffat en tillsammans som kommer att ha fokus på kläder, livsstil, personliga tankar och åsikter mm.
www.dkoutfits.blogg.se     <---- checka!

Kt kommer till Lund idag också. Blir riktigt glad. Wihoo!

bloggar mer later!


Kommentarer
Postat av: sarah

yeeah och jag ska hjälpa er med bilderna :D peppepepepeppp

2009-10-14 @ 14:01:56
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0