Become



This is the way you left me
there's no pretending.
no happy stories in life
no happy endings.



Idag har jag varit halvt mongolid eller något. Inte för att jag vet varför men jag har bara inte hunnit med mig själv och näsan rinner utan och innan. Tror nog att jag skulle kunna fylla en pool med snor snart, hoh.
Åkte hem till Kivik på eftermiddagen för att kunna kränga käk at home. Det var behövligt och gott.
Tog sedan ett bad och bara låg och filosoferade tills jag kom fram till att det hade gått två minuter och två sekunder för lång tid av mitt badande. Uschligt.
Matteläxan är gjord nu iallafall. Det är härligt att ha gjort den. Eftersom att jag bestämt mig för att göra allt som jag tycker känns jobbigt nu och utmana det så är jag beredd på att misslyckas hela tiden men det har gått bra de senaste 48 timmarna.
Nu är det nog dags att få i sig lite sömn. Imorgon väntar balettstången på mig som vanligt och jag och Stenan ska minsann ta och spela lite spel. Vad blir det månntro? Yatzy (stavning?), Monopol eller rentav TV-schpeil?
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0