Run to you

Run to you.

Idag (Lördag) är det bakisdag.
Festade igår och ja, det var roligt och härligt! Känner att det är såna här saker jag kommer sakna en del också efter gymnasiet. Har dock mer än hälften av min tid att avverka på skolan men det går så jäkla fort alltihop så man får ta det som det kommer lite.
Hursomhelst är jag på topp denna helgen för jag känner att det varit hektiskt och jobbigt och nu får jag ha roligt och vila ut. NICE!

Snart ska jag städa lite och duscha av mig min ungdomlighet. Det är så dags för det nu känner jag. Jävlar vad jag skriver "känner" hela tiden. Haha, tror jag måste sluta tänka och känna så mycket för att underlätta livet lite.
Städa är snark. Fuck that.
Kulturnatten i Lund ikväll! Det är ferre som gäller och det blir nice som fan!

Godnatter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0