The story

be right back..

Lyssnar på ett nyfunnet Spotify kap. Brandi Carlile - The story. Sjöngs av en tjej som var med i Idol-kol. Fan vad grym hon som sjöng den var men själva programmet i sig är inte lika grymt. Ändå kan jag inte låta bli att glo. Hoh.

Klippte mig idag. Blev en ganska tråkig och normal frisyr nu men det är skolfoto på torsdag och jag behövde klippa mig rejält kände jag. Aja, det blev ändå helt okej. Fortfarande kort kort i sidorna fast ganska kort på huvudet nu också. Graoww.

Tränat inför koreografitävlingen två dagar i sträck nu. Fyfan vad jag är trött. Pallar ickeee... Men det kommer bli så jävla bra! John och Sarah kan vara stolta som fan!

Dags att sova nu iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0